Home » » Ditolak dalam PRU mungkin dapat memberi kesedaran ...

Ditolak dalam PRU mungkin dapat memberi kesedaran ...

Oleh Suhaizan Kayat

Ketika kami-kami ini mempertahankan dan menjaga hubungan dengan DAP dan PKR dahulu, antara faktornya mengenangkan kerajaan-kerajaan yang dibentuk secara bersama ini.

 Melalui kerajaan ini maka PAS dapat menguasai dan meraih sokongan daripada rakyat melalui khidmat bakti ahli-ahli kita yang memegang jawatan dalam kerajaan.

 PAS juga dapat mengembangkan Islam melalui penguasaan masjid surau. Menguasai orang melayu melalui JKKK.

 Menjadi ahli majlis untuk menguasai sokongan separa bandar, bandar serta bandaraya.

Jika ada pemimpin DAP atau PKR menyerang PAS atau Presiden, kami ambil pendekatan telefon bagi amaran atau berikan penjelasan.

 Semuanya kerana mahu buktikan kepada rakyat Pakatan Rakyat ini kukuh dan mampu mentadbir negara.

Namun jika dengan cara bertegang leher sesama sendiri lebih disukai maka saya berlepas diri dari cara ini.

Jika masing-masing hendak tunjuk hero, hanya bahasa ditolak dalam PRU mungkin dapat memberi kesedaran dan keinsafan.

 Jika orang seperti saya menegur maka berbakul-bakul label saya akan dapat...

Maka saya doakan masing-masing terus sukses dengan jalan yang dipilih. Saya tetap dengan pendekatan musyawwarah dan berbincang...

0 comments:

Post a Comment

My Blog List

Blog Archive

.