Home » » Apa Salah Mazlan Aliman Kepada Kamu Wahai Dr Zuhdi ?

Apa Salah Mazlan Aliman Kepada Kamu Wahai Dr Zuhdi ?

Oleh WFAUZDIN NZ 


PERNAH atau tidak anda dengar Pengerusi ANAK, Sdr Mazlan Aliman membuat satu-satu kenyataan kontroversi sebelum ini khususnya sepanjang kempen pemilihan Muktamar Pas baru-baru ini?

Pernah anda tahu Sdr Mazlan ini pernah mengkritik Ulamak atau Profesional mahupun menyebelahi mana-mana kumpulan? Itulah Sdr Mazlan Aliman, lantaran itu beliau dipilih sebagai salah seorang yang menduduki Kerusi AJK Pas Pusat.

Ertikata lain, Sdr Mazlan Aliman 'tidak ganggu orang'. Dia hanya tumpu kepada tanggungjawabnya sebagai Pengerusi ANAK iaitu menjaga hak dan nasib warga Felda di samping berbagai lagi jawatannya yang lain, kesemuanya melibatkan kepentingan rakyat marhaen.

Dia sanggup turun naik mahkamah, keluar masuk felda meskipun sering dihambat keluar oleh masyarakat felda sendiri hanya kerana ingin memberitahu warga felda bahawa kamu telah tertipu.

Dia bukan cakap kosong, dia ada hujah beserta fakta malahan beberapa kali mencabar pihak kerajaan berdebat secara terbuka dengannya berkaitan isu felda. Itu Sdr Mazlan Aliman.

Jauh sekali tokoh berasal dari Johor ini ingin mengusik rakan-rakannya di dalam jemaah.

Mengapa si Dr Zuhdi 'jentik-jentik' ini sakit hati sangat dengan Sdr Mazlan Aliman?

Apa yang Sdr Mazlan Aliman buat kepada Dr Zuhdi yang terkenal dengan 'anti-Anwar" dan pemuja amno ini?

Mengapa tergamak Dr Zuhdi tuduh Sdr Mazlan ingin merosakkan jenerasi muda anak-anak peneroka Felda?

Berapa ramai kini yang rosak angkara Sdr Mazlan?

Dr Zuhdi kini asyik menyerang ANAK sebaik sahaja Sdr Mazlan Aliman melepaskan jawatannya secara baik dari Kerusi AJK Pas Pusat.

Apakah itu memberi masalah kepada Dr Zuhdi yang pernah buat analisa jika Pas bersama amno di Selangor, mereka boleh perintah Selangor dan boleh 'jentik' saja gereja di Selangor.

 Siapa yang tidak tahu, Dr Zuhdi ini seorang pensyarah di Universiti kerajaan yang bebas berada di dalam Pembangkang asalkan beliau menjalankan 'visi' yang diarahkan kepadanya.

 Kini, sedikit demi sedikit beliau menggerakkan "siku' dan 'lutut'nya untuk merealisasikan impian amno.

Setelah puas membelasah rakan-rakan di dalam jemaah seperti Mat Sabu, Khalid Samad, Dr Hatta dan lain-lain melalui "Chai Planning" yang Islamik itu, kini dendamnya kepada Sdr Mazlan Aliman pula. Itulah Dr Zuhdi yang merosakkan Pas dengan menggunakan otak amno.
PERNAH atau tidak anda dengar Pengerusi ANAK, Sdr Mazlan Aliman membuat satu-satu kenyataan kontroversi sebelum ini khususnya sepanjang kempen pemilihan Muktamar Pas baru-baru ini? Pernah anda tahu Sdr Mazlan ini pernah mengkritik Ulamak atau Profesional mahupun menyebelahi mana-mana kumpulan? Itulah Sdr Mazlan Aliman, lantaran itu beliau dipilih sebagai salah seorang yang menduduki Kerusi AJK Pas Pusat. Ertikata lain, Sdr Mazlan Aliman 'tidak ganggu orang'. Dia hanya tumpu kepada tanggungjawabnya sebagai Pengerusi ANAK iaitu menjaga hak dan nasib warga Felda di samping berbagai lagi jawatannya yang lain, kesemuanya melibatkan kepentingan rakyat marhaen. Dia sanggup turun naik mahkamah, keluar masuk felda meskipun sering dihambat keluar oleh masyarakat felda sendiri hanya kerana ingin memberitahu warga felda bahawa kamu telah tertipu. Dia bukan cakap kosong, dia ada hujah beserta fakta malahan beberapa kali mencabar pihak kerajaan berdebat secara terbuka dengannya berkaitan isu felda. Itu Sdr Mazlan Aliman. Jauh sekali tokoh berasal dari Johor ini ingin mengusik rakan-rakannya di dalam jemaah. Mengapa si Dr Zuhdi 'jentik-jentik' ini sakit hati sangat dengan Sdr Mazlan Aliman? Apa yang Sdr Mazlan Aliman buat kepada Dr Zuhdi yang terkenal dengan 'anti-Anwar" dan pemuja amno ini? Mengapa tergamak Dr Zuhdi tuduh Sdr Mazlan ingin merosakkan jenerasi muda anak-anak peneroka Felda? Berapa ramai kini yang rosak angkara Sdr Mazlan? Dr Zuhdi kini asyik menyerang ANAK sebaik sahaja Sdr Mazlan Aliman melepaskan jawatannya secara baik dari Kerusi AJK Pas Pusat. Apakah itu memberi masalah kepada Dr Zuhdi yang pernah buat analisa jika Pas bersama amno di Selangor, mereka boleh perintah Selangor dan boleh 'jentik' saja gereja di Selangor. Siapa yang tidak tahu, Dr Zuhdi ini seorang pensyarah di Universiti kerajaan yang bebas berada di dalam Pembangkang asalkan beliau menjalankan 'visi' yang diarahkan kepadanya. Kini, sedikit demi sedikit beliau menggerakkan "siku' dan 'lutut'nya untuk merealisasikan impian amno. Setelah puas membelasah rakan-rakan di dalam jemaah seperti Mat Sabu, Khalid Samad, Dr Hatta dan lain-lain melalui "Chai Planning" yang Islamik itu, kini dendamnya kepada Sdr Mazlan Aliman pula. Itulah Dr Zuhdi yang merosakkan Pas dengan menggunakan otak amno. Copy and WIN : http://ow.ly/KNICZ Copy and WIN : http://ow.ly/KNICZ Copy and WIN : http://ow.ly/KNICZ

Copy and WIN : http://ow.ly/KNICZ

0 comments:

Post a Comment

My Blog List

Blog Archive

.